Jan 4, 2011

kesian plus sedih !

hello peopleee ,
assalamualaikum ;

hmm , entry kali nie aku nak story pasal condition kawan aku yang yang accident hari tu ,
if korang taktau , baca niehh ACCIDENT ; AKMAL AHMAD aka botak


hmm ketua kelas aku post dekat group esperanza on FB ,
dia cakap ;

Urat saraf kat kepala botak damage. Yang damage tu saraf untk gerakkan seluruh badan, If nasib botak baik, dia koma paling cepat setahun, if nasib kurang baik, 5 tahun dia akn koma, if nasib tak baik, selama-lamanya dia akan mcmtu. Doa kan untk akmal, kwn-kwn. Aku rindu dia. Doktor tak boleh buat apa2 sbb saraf tu akan elok dgn sendirinya. Mata dia walaupun bkk, doctor rak boleh confirm kan sama ada berfungsi atau pun tidak..




kesian kan ? pray for him reader . hope dia cepat2 sembuh dari tarikh jangkaan .
kitorang nak balik classmate kitorang yang happening gilaa ;(




pastu pastu adalahh dalam dua tiga classmate kitaorang yang sakit temasuk aku !


sawal demam , aku selesema . pastu si harith pulaa baru kena samun dgn india kena belasah pukul suma
ishhh ngeri . apa banyak sangat bala budak kelas aku niee ,
patut mandi bunga satu kelas agaknyaa -,-

No comments:

Post a Comment