Jan 10, 2011

birthday dia ;

hello peopleee ,
assalamualaikum 

hari nie bersamaan 10jan birthday 
IKHWAN KAMARUDDIN !

tapi aku sedih . pasni mesti tak dapat jumpa dia dah 
sebab aku dah habis sekolah . even dia dah habis sekolah dua tahun
dulu dari aku , tapi sebab band dia mesti datang sekolah and kita orang
akan terserempak pastu buat tak kenal pulak tu .

segan gila kot kat dia . bila teringat zaman masa aku minat gila kat dia . pehh
malu doyy . hahak . well korang mesti ada jugak kan minat senior , aku pun sama :D
stalk orang suma . opss , bukan aku sorang je okey . kawan aku pun 2x5 

hee aku takmau laa cite pasal benda niehh . benda dah lama . 
just aku ingat , aku tertarik dengan dia masa form 1 . masa tu dia tengah main trumpet
dia form 3 . trumpet dia warna kuning tau . hahak .

kalau dia baca , jangan marah . 
wehh aku tak ngumpat kau tau .

No comments:

Post a Comment