Jan 20, 2011

flashback part 1 ;

hello friends  , salam alaik :D

okey jom kita main imbas muka imbas kembali ,
kita belajar bm tatabahasa lagi nak ? *sigh
tatabahasa laa paling aku tak suka belajar .
tu sebab bila cakap bila tulis banyak guna bahasa pasar je .

jom jadi skema ?
bangga sikit puan sumarni mentua aku tu kalau aku guna bahasa baku
teheee :D

kau nak imbas muka ke apa ?
hek kau , tu fikiran for next action yang akan terjadi .
tu laa , aku ajak belajar tatabahasa degil taknak . cubit ! aww


ehh jom laa kita imbas kembali , kau ni azila .
suka merepek sampai dalam laut !
aku banyak lupa laa moment masa sekolah rendah .
short memory sikit kepala aku nie.

tapi masa sekolah menengah start form 1 till form 5 aku ingat laa jugak sejarah yang banyak aku cipta .
ngeh ngeh . cerita nya bermula pada zaman form 1 .

bermula laa kisah aku masuk hostel . masa tu 31dec and malam tu of course tahun baru . well aku asrama pusat yayasan selangor ( asrama toh puan norashikin ) terletak dekat laa juga ngan segi tiga emas kuala lumpur tu . belakang asrama masa tu semak , sekarang dah ada shell mat motor besa selalu lepak .

malam tu happy bergembira sakan ngan kawan baru , pastu boom boom boom . tengok bunga api macam beruk kena belacan . hehh aku tak nangis tau . masa tu aku agak boyish sikit . pastu lepas habis kitorang sambung borak borak .

tak sedar lansung sorang member kitorang tengah cengeng menangis sebab homesick . ekekeke . sorry tina .
kitorang pujuk laa dia . okey je duduk hostel , tu laa ni laa . pot pet pot pet . pastu tido

sambung part 2 bila nak pegi skola . saya cochrane student tau :D

No comments:

Post a Comment