Jan 25, 2011

contest kami pose cumey ;

hello peopleee ,

oleh kerana cik amni menginvite join contest nie ,
so dengan senang hati nya saya terima lamaran tersebut .
ecehh , macam nak kawin je . tett :D



nak tau lebih lanjut pasal syarat penyertaan boleh click sini ; cik amni

ohh saya letak gambar ini sebagai taruhan !

ehh silap silap , ini pakwe saya ! hahaa , jangan maraa :)


okey gamba ini .
gamba jauh laa , click pada gamba untuk tumbesaran yang sihat okey .

sebab join ? entah cik amni invite , saya join laa . 
ecehh takde laa . sebab saya saja nak test .
lagi nie first contest yang saya join , tak harap sangat pun menang
saje nak show off gambar kitorang yang beraksi tak beragak nie 
jangan tak percaya , nie semua senior prefect tak bertamadun . hahaa
miss all of the moment :)

okey sudah habis merepek ,

saya tag ehemmm ,

and all my follower too . ecehh gaya cakap macam ramai sangat je follower . tett


4 comments:

  1. tengx join...

    btw..nice pix..

    heheheh..

    goodluck yepp...

    (^_____________^)

    amni folo sini...

    ReplyDelete
  2. hahaaa . saja suka nak join .
    cik amni pilih saya tau . wajib !

    haha , kidding :D

    ReplyDelete