Jan 19, 2011

before tido

hello peopleee ,
aheeeeeeee assalamualaikum umat muhammad saw :D


okey before tido semua , kita post entry dulu .
argh . jap ape aku nak meraban haa . uhh ahh ehh
alahh nyah , mak takda idea laa . nie haa tengah 2.20am
mak lapar laa nyah . nak kodek kodek makanan kat dapur tu seram lak .
ekekekeee , padahal muka aku laa burung hantu kat rumah nie .


wehh jantung aku dupdapdupdap laa . korang dapat rase heart beat aku tak ?
tak dapat ? hahh dah tak lama laa tu . oik oik < bunyi babi sondol pokok :D


okeh cukup laa tu merepek , kang banyak banyak kan korang cakap aku gila pulak .
alamak , aku macam dengar bunyi bunyi laa kat luar rumah aku nie , gulpp
chow dulu aa . mak takut ( muka pondan mintak penyepak )

No comments:

Post a Comment